Laatste uurtjes! - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Loes Roord - WaarBenJij.nu Laatste uurtjes! - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Loes Roord - WaarBenJij.nu

Laatste uurtjes!

Door: Loes Roord

Blijf op de hoogte en volg Loes

28 Februari 2014 | Nederland, Oldenzaal

Hoi allemaal,

Op deze pagina kunnen jullie mij volgen tijdens mijn reis naar Suriname! Morgen verlaat ik het grauwe kikkerlandje voor het zonovergoten Suriname. Het begint nu toch wel een beetje te kriebelen en komt wel erg eng dichtbij. Mijn koffer is ingepakt en ik ben klaar om te genieten in Suriname en allerlei leuke dingen te gaan beleven! Je zou het bijna vakantie gaan noemen, maar er moet natuurlijk ook nog gewerkt worden. 10 maart begint mijn stage in het St. Vincentius ziekenhuis in Paramaribo. Het is nog even afwachten welke afdeling het zal worden, maar spannend en leerzaam wordt het sowieso!

Afgelopen week heb ik al super veel leuke berichtjes, kaartjes en cadeautjes gekregen. Ook veel lieve knuffels, wensen en afscheidsgroetjes gehad. Hierdoor komen de zenuwachtige kriebels misschien alleen nog wel meer.
Vanavond voor de laatste keer lekker Hollands eten, nog een keer checken of ik al mijn spullen wel heb ingepakt en dan nog even proberen te ontspannen op de bank. En dan morgenvroeg op weg naar Schiphol, waar ik om 11.30 uur Nederland in ga wisselen voor het avontuur in Suriname.

In Paramaribo zit ik in een mooi roze huis aan de Prinsessestraat. Als het goed is, heb ik daar wifi en ben ik dus gewoon bereikbaar via Facebook, whatsapp, skype enzo.
Iedereen nog een keer bedankt voor alle leuke berichtjes en tot 22 juni!

  • 28 Februari 2014 - 13:49

    Niels Schulte:

    Ik wens jou een tijd om nooit te vergeten. Kom gezond en wel weer thuis. Als het dan zover is zullen wij op je wachten. Dikke knuffel van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Actief sinds 27 Feb. 2014
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 5663

Voorgaande reizen:

01 Maart 2014 - 22 Juni 2014

Suriname

Landen bezocht: